Brcsnn bende olmadı son haftaya kadar. Ama kuzenimde bi kaç ay öncesinden geliyormuş hep 3 gebeliğinde de süt gelmiş yani. Banada gelmesi lazım sütün olmıycak galiba deyip korkutmuştu 🤣 bünye meselesi bence. Oğlum şimdi 13 aylık şükür azda olsa sütüm geliyor. Hamile kalınca azaldı maalesef