Bende 23 haftalığım ve aşağıda hissediyorum geçtiğimiz hafta detaylı ultrasona girdiğimde doktora sordum henüz doğum pozisyonunu almamış başı yukarda ayak kısmı kasıklarına geliyor bu yüzden aşağıda hissetmen normal korkulacak bişey olmadığını söyledi sizde aynı durumu yaşıyor olabilirsiniz yinede içini rahat etmiyorsa doktorunuza bi danışın isterseniz 🙂