Esraabrklu Yenidoğan sarılığı doğduğundan ne zamana kadardır. Yani tehlikeli olan süre ilk kaç gündür? Bi bilginiz varmı ??
MedineDinztrk Esraabrklu ilk bi hafta önemli Canım zaten ölçümler Doğumdan sonraki saat. Ve çıkan değerine göre hesaplanıyor inşallah sarılık olmazsınız
cimennbayann Esraabrklu bizim ailede hastaneden eve geldiğinden 40 ı çıkana kadar sarı tülbent örterler canım duymuşsundur belki biraz saçma geliyor ama faydası oluyormuş dene istersen
Esraabrklu cimennbayann sarı tülbent biliyorum.denedim ilk doğduğunda.ama tülbent rengini mi verdi ne yaptıysa bilmiyorum bebeğim son anda sarılığı atlattı. Biraz saçma ama bizimki öyle oldu
Esraabrklu Ya şuan sanki yine biraz sari olmuş gibi gözüme öyle geliyor annem yok diyor bilmiyorum..28 günlük oldu ..Artık o tehlike geçmesi lazım.. değil mi sizce