Kızlar 34+0 hamileyim. 12+5 ten beri serklajlıyım. Kısalma da var aynı zamanda. İki gündür çatı kemiğinin sol kısmında aşırı bir ağrı var. Dikişler mi batıyor desem, bebek mi ittiriyor desem, açılma olacakmış da sanki dikiş engel oluyor gibi geriliyor. Yuruyemiyorum, tuvalete otururken canım çok yanıyor. Yatarken dönerken her türlü. Perşembe günü kontrolüm var. Kanama vs. olursa hemen giderim ama şimdi hemen endişelenmek istemiyorum. Neden olabilir acaba?