fatooss bende doktora sormadım ana burda okuduklarımdan yola çıktım aşırı kaşıntı vardı anlayabileceğin gibi değil yani afedersin kabar kabar olmuştu artık sirke ile sildim hatta silmeme bile bırakmadı yaktı tabiki doğal olarak hafif değdi diyebilirim ilkinde ve aniden kesildi sonra yine başkasının tuvaletine gittim aynı kaşıntı başladı yine sildim biraz dayandım baya yaktı ama çok fayda etti gerçekten bir kez sürmem silmem yetiyordu yine sirke fayda etti kesti tüm kaşıntıyı çok şükür bir zararını da görmedim tavsiye ederim