Merhaba Hanımlar! Rahmimde siğil gibi şeyler farkettim happymom da da bu haftaki annenin değişim kısmında yazıyor eğer siğiliniz varsa doktora gidin diye sizlerinde var mı acaba böyle bir sıkıntınız ? Normal doğuma kadar engeli Varmış bulaşıcı ise henüz doktora gitmedik ama yarın gitme ihtimalimiz var çünkü eşimde bende çok korktuk 😔 böyle bir sorunla karşılaşan hamile anneler izledikleri yolları yazarsa çok mutlu olurum 🙏🏼🥺🥺