Ben 10 haftalık hamileyim, hala devam ediyor. Üstelik benim sağ tarafımda fıtık ameliyatından dolayı dikişim var ve genel olarak sağ tarafımda sızlama, batma ve çok nadir kısa süreli kramp giriyor. Doktora gittiğimde bunun normal olduğunu ve rahmin genişlediğini söylemişti.