Fdm42 Kurtköy adatip hastanesinde tuba tarhana gidenler muayene hakkinda ve ücreti hakkinda bilgi verir misiniz
Zgizemc Fdm42 benim 26.haftam tatli dilli boyle oglusumuz nasilmis annemiz babamiz gibi hitap sekilleri. Sizi dinliyo guler yuzlu. Bitsede gitse diye bakmiyor hastasina.
Fdm42 1234567bsr- teşekkür ederim ayrıntılı bilgi veriyor mu. Bide doğum ücreti hakkinizda bilginiz var mi
1234567bsr- Fdm42 veriyor canım baya ilgili bir doktor. Ama dogum ucretı hakkında bır bılgım yok senın olursa banada soylermısın
Sedaozbay Fdm42 normal 3500 zorunlu sezeryan 3750 dı bende o hastaneye gidiyorum önceden yücel bey vardı gayet bilgili bir doktor du yerine profesör ilker arıkan geldi o alanında süper bir doktor tavsiye ederim
Fdm42 Sedaozbay teşekkür ederim bilgi ve tavsiye için sıkıntılı bir gebeliğim var onun için tam.teşekküllü bir hastaneye geçmek istiyorum. Tuba hanımı çok duydum ama sizin tavsiyenizi göz önünde bulunduracagim
Sedaozbay Fdm42 benimde sıkıntılı geçmişti şuan 32. Haftamıza geldik şükür hem hastane olarak hemde doktorlar olarak güzel bir hastane açıldığından beri gidiyorum ben gayet memnunum