20aksu benim tahlillerde d vitamini eksik çıkmıştı doktorum damla verdi yani kemikler eklemler için çok iyi bazen hamilelikte kemiklerde güçsüzlük oluyo ağrı vb gibi ee bebekte bizden beslendiği için bence kullanılması iyi sağlık ocağıda bedava veriyor zaten ben doktora yazdığı için parayla almıştım ama geçen ay tetanoz olurken sağlık ocağı d vitamini kullanıyomsn dedi evet dedim bitmek üzere hemen verdi ücretsiz