Kızlar iyi akşamlar herkese, umarım hepimiz için sağlıklı geçer bu güzel süreç. Dün detaylı kan ve idrar testi vermiştim. Sarılık değerim yüksek çıkmış. Doktorum endişelenecek bir şey olmadığını, 15 gün sonra kontrole gittiğimde gerekli testlerin yapılacağını söyledi. Bilgisi olan var mı? Aynı durumu yaşayan?