Kadersosa kac haftalık hamilesiniz bilmiyorum ama muayeneden ve doğumdan yararlanabiliyorsunuz ucretsız. Sigortaya gidip analık sigortasını baslatmanız gerekıyor.
gecen ay bir yakınım doğum yaptı cıkış işlemleri yapılırken 7 milyar ücret cıktı sigortaya gidip halletmişler ucret ödemeden.