aysemre67 Kızlar Yardımcısı olurmusunuz çatlatma iğnesinden sonra 17.günüm adet olmadım hamilelik belirtimde yok aynı durumu yaşayan bilen varmı test yapsam çıkar mi
Busracetin aysemre67 17. Gun igne etkisi geçmiştir artik , ben igneden sonraki 16. Gunde regl olmustum .siz de test yapabilirsiniz artiķ inşallah cift cizgi gorursunuz 🌸
aysemre67 Busracetin inşallah canım yarın yapayım test eğer adet olursam yumurta çatlamada mi sıkıntı vardır adet olmaktan korkuyorum
Busracetin aysemre67 ovulasyon testi kullanmadiysaniz çatlayip catlamadigini anlayamazsiniz , adet olursaniz illa catlamada bi sorun oldugu anlamina gelemz nasip bu ay olmamistir , test yapinca yazarsiniz hayirli haberleirnizi aliriz insallah
aysemre67 Busracetin amin canım sağol ovulasyon yapmadım aklıma gelmedi kesin Çatlıyo sanıyordum ben ama öyle olmayada bilirmiş okuduğum yazılara göre inşallah hayırlısıyla herkese Allah nasip etsin annelik duygusunu 🙏
aysemre67 Emo1509 yapmadım korkuyorum yapmaya dün akşam belimle kasıklarım çok agrıyodu adet olcam sandım çok üzgünüm o yüzdende ama sadece kahverengi akıntı gelmiş gece başkada bişey gelmedi agrımda hafiflemiş birazdan gidip alcam test
aysemre67 Mevaaaa5555 yapmadım korkuyorum yapmaya dün akşam belimle kasıklarım çok agrıyodu adet olcam sandım çok üzgünüm o yüzdende ama sadece kahverengi akıntı gelmiş gece başkada bişey gelmedi agrımda hafiflemiş birazdan gidip alcam test
Emo1509 aysemre67 hayırlısı olsun inşallah umarım yerleşmeyle ilgilidir o leke benim de iğnenin 12.günü yalnız hiç bi değişik lik yok vucudumda seni merak ettim o yüzden güzel haberler verirsin inşallah bizlere
Beklenenmucizem aysemre67 ümit vermek gibi olmasın ama kahverengi bildiğim kadarıyla yerleşme kanaması. Bi test yapin
Aysegulum27_ Kızlar çatlatma iğnesi olduktan sonra yumurtlamayı ve çatlamayı ovulasyon testiyle öğrenebiliyormuyuz ? Yoksa iğneden dolayı hep koyumu çıkar
Tugce1803 Aysegulum27_ Hayır öğrenemezsin. Çatlatma iğnesinde beta hcg olduğu için koyu çıkar,zaten iğne vurulduğu gün yumurtlama oluyor.
Beklenenmucizem Aysegulum27_ iğneden dolayı ovulasyon testleri koyu çıkar. Çünkü çatlama iğnesi yüzünden benim de 12 gün belirgin çizgiydi . Sonra silindi . Adet günü yaptım genekoyu gittim hamilelik testi yaptım çift cizgiydi
Aysegulum27_ Tugce1803 doktor 36 .saatte ilişkiye gir dedi .ama ya öncesinden çatladıysa nerden anlayacağız
aysemre67 Emo1509 benimde bi belirtim yoktu adet olmuşum şimdi çok şiddetli agrım var demek nasip değilmiş çatlama olduğu zaman adet döngüsü 14 gün sonra mi ben bunu çözemedim ovulasyon testine başlıcam bu ay artık
Tugce1803 Aysegulum27_ ama zaten biz çatlamayı değil yumurtlama gününü sayıyoruz o yüzden o sıkıntı değil
Aysegulum27_ Tugce1803 sen çatlatma iğnesi vurundunmu tecrübelerini paylaşırmısın .hangi saatlerde ilişki oldu kaç gün devam etmeli
Tugce1803 Aysegulum27_ evet vurdum gece saat 9 da sonraki gece 9 ve sabah 9 da ilişki oldu doktorum öyle planladı sonra da gün aşırı dedi ama olmadı tutmadı benim