Esila4549 İkisinin ayrı ayrı faydalı oldugunu biliyorum bende muzu rendeledım sütun icine koydum tadı bana biraz degısık geldı korktum acıkcası ikisini karısık ice bılırmıyım ☹️
04052016mh Esila4549 tabiki içebilirsin canım 😊 eşim bana atom adı altında yapıyor içine muz,süt,pekmez,fındık,ceviz koyuyor vala çok da güzel oluyor içiyorum belki hamilelikten tadı değişik gelmiştir 😊
04052016mh Esila4549 işte hamilelikte bazen ağzımızın tadı olmuyor ondan kaynaklı olabilir 😊 bazen yemeklere çok tuz atıyorum tuzsuz geliyor bazen hiç tuz atmıyorum tuzlu geliyor 🤷🏽♀️ Rica ederim canım
Esila4549 04052016mh aynn ya bende agzım hep tadsız ya bu gun yemek bana tuzsuz geldi normalde tuzsuz seviyorum ama tadı hıc yok gibiiydı
Esma111 Esila4549 ben hamile kaldığımdan beri asla peynir, hazır yoğurt ve paketli süt,kaşar tereyağ vs yiyemiyorum. Normalde yoktu böyle birşeyim ama artık onlardan ve çikolata ve bazı hazır yemeklerden aynı kötü tadı alıyorum. Hatta başlarda bozuk falan sanıyordum anlamamıştım. Senin de öyle olabilir. Ama genel olarak öuzlu süt içmende hiçbir sıkıntı yok.
Esila4549 Kızlar hakkınızı helal edin hamile olanlar var ben hıc dusunemedım ne olur hakkınızı helal edin