1dem aynen öyle bide tatlı dille söylenmedi katar mısınız ismimi falan demedi. Direk benimle konuştuğunda küçük Halil napıyor demeye başladı. Eşime de istediğiniz ismi koyun ben karışmam dedi. Eşime farklı bana farklı olunca eşimle aram açılacaktı. En son ses kaydı yapıp dinlettim eşim anladı. Bide nişanlıyken falan yeminler ediyordu asla istemem ismimi diye. Böyle baskı yapınca soğudum tabi ağlamaktan bebeğim kasıldı düşürecekti allah korusun. O günden belli eşim hiç karışmıyor kötü bi tecrübe olarak kaldı ama şimdi kimse ağzını açamıyor 🤦♀️