1dem aynen canım Kayseri postuydu sen çok kararsızdın yanlış hatırlamıyorsam ordan konuşmuştuk 😂 bende kullanıcı adından hatırladım 😂 valla çok sevindim gerçekten çok iyi bi doktor bende kolay kolay doktor begenmem hele ki böyle konuda ama Murat hocam başka. Eşim bile önce Allah’a sonra Murat hocaya güveniyorum diyo 😂