Genelde düşük tehlikesi oluyor daha erken gitseydin keşke ama en yakın zamanda git progestan başlatır büyük ihtimalle bendede var 3. Ayimdayim 1 aydır var hem iğne hem hap tedavisi oluyorum aşağıya yerlesmis düşük tehlikem varmış yarım saatten fazla ayakta kalma dedi