Ben büyüyen beşik aldım. Park yatak mantıksız geldi bana güzel bişey almaya kalsan 500den aşığı yok. Sonra tekrar yatak almak için para vericeksiniz. Birde özellikle 1 2 yaşından sonra çocuk yanında yatmanızı istiyo masal okumanızı istiyo. O yüzden park yatak sevmiyorum ben