tazee_annee Kızlar bugün 36 haftalık olduk bnm yaklaşık 1.5-2 haftadır sanki genital bölgeme taşla vurmuşsunuz gbi bir ağrı oluyor özellikle uzandgim zamnlar kalkarken çok ağrıyor aynı durumu yasayan var mı
Bestte9989 tazee_annee normalmiş çatı kemikleri yavaş yavaş ayrılıyor dedi doktorum şuan 39+1 iz hala o ağrılar geçmedi malesef
Mervee58 tazee_annee bende 36. Haftadayım yürüyüşe çıktığım zaman genital bölgem yere düşecek gibi oluyo 3 gündür felan var bu durum
Bellidegilannesi Haftadayım ve bende de bir haftadır var vajina üstü ağrıyor ve adım atamıyorum attığım her adımda sancı giriyor
Bahar33 Bende de var maalesef o ağrı,35 haftalığım, özellikle yürüyüş yaptığım günler genital bölgede ağrı hissediyorum