canim 18 haftalik gebeyim henuz catlagim yok ama olmasin diye doktorum lierac onerdi. acikcasi 230 lira kreme vermeye cok alisik deilim, hemen bitmesin dedim ben de, iki aksamda bir suruyorum her aksam sürmüyorum. ama her sabah uyaninca kollarima, bacak iclerime, goguslerime ve karnima hindistan cevizi yagi suruyorum, aksamlari da yatarken iki aksamda bir bu saydigim yerlere lierac krem, arada kalan gunlerin de birinde bebe yagi, birinde hindistan cevizi yagi, birinde de kakao yagi suruyorum surekli donusumlu olarak. vucudumu hic yagsiz kremsiz bırakmıyorum. cok su iciyorum bir de.