Tnc33- hamileligimin ilkzamanları annemde kaldım ıkız oldugu icin kocamı odamdan arıyordum sen benı yanlız bıraktın benı sevmıyorsun söle böle diye diye ağlıyorum neyse teli kapattım eşim annemi aramıs hemen annem odaya geldı bir baktı bende 1 damla gözyası yok eşim kafayı yiyordu o dönem 😁😁😁