Esra_aciyan benimde oluyor enfeksiyon demişti doktor ilaç verdi fitil ve suya katılan içtim ama geçmedi doktorumu değiştirdim iki gün önce kontrolüm vardı sordum tekrar bebeğin suyu gayet iyi bebeğin değildir dedi idrarında yanma koku kaşıntı falan var mı dedi yok dedim o zaman normal dedi bunlar varsa enfeksiyon dedi ama şuanda hala geliyor arada genelde ayakta olduğum zaman yürüdüğüm zamanlar oluyor özellikle suyla birlikte akıntı oluyor beyaz