Merhaba kızlar. 13+5 günlük hamileyim. Bugün hiçbirşey yokken iki göğüs ucumda sızlama oldu. Kontrol ettiğimde her iki göğüs ucumdan şeffaf damlalar geldi. Az önce sağ göğüs ucum yine sızladı ve beyazımsı damlalar geldi. Bu kadar erken gelmesi normal mi sizce? Doktoruma danışmalımıyım bilemedim.