gzdsyn Kızlar bi sorum olcak göğüslerim ilk haftaya göre daha az şiş giderek büyümesi gerekmiyormu bilgisi olan varmı acaba 🤔
Papatyakalplikadin gzdsyn benimde aynı sanki büyümesi durdu gözüme normal gelmeye başladı :) sizin doğum ayın kaçına geliyor
yenigebe_1 Benim büyümeye devam ediyor hatta çatladı zayıf bi insanım ve 75 ti göğüslerim damarlanma olmuş sandım ama çatlamış😓
Papatyakalplikadin gzdsyn 29 mayıs, Sezeryan istersen bi hafta erken alıyoruz dedi doktorumuz. Bende 20 Mayıs istiyorum Allah nasip ederse 20.05.2020 güzel tarih :)))
yenigebe_1 gzdsyn bebek yağı sürüyordum karnıma ama göğsümü unuttum bir kere krem sürdüm süt geldi doktorum çok dokunma dedi birşey sürmedim ondan sonra