hatice_akbal Kizlar aranizda lekelenme yasayan oldu mu benim 1-2 sefer kahverengi geldi kotu bisey mi 😑
pamuk32 hatice_akbal bende sürekli oluyor öğrendiğim günden beri yerlesme kanamasi diyor doktorumuz 🥰 sabah akşam. önlem amaçlı progestan alıyorum
LittleAnne Tabiki hemen doktora gitmelisin düşük engelleyici hap,iğne vs almalısın yoksa bebeğini kaybedebilirsin Allah korusun
hatice_akbal pamuk32 bnde de bi zamn olsa bi zamn olmuo asiri agrilarm da yok cok sukur bel agrisi disinda sen kac haftaliksin
pamuk32 hatice_akbal şu an yani çok şükür 4 5 gündür olmuyo progestan iğne almıştım onun etkisi mi bilmiyorum... Yada artık tamamen geçti belkide... Bilemiyorum önümüzdeki günlerde bakicaz artik 🥴
pamuk32 hatice_akbal aralarda artabiliyo bazen pıhtı şeklnde oluyodu neyseki geçti şu 3 4 gündür biraz rahatım o konuda inşallah sizinkide geçer en kısa zamanda
pamuk32 hatice_akbal ama progestan ilaclarinizi bırakmayın derim yoksa da yazdırın nolur nolmaz garantiye almak lazm