Sdtsdmr 15 haftalık hamileyim.Grip ya da hasta değilim.3 haftadır falan özellikle sabahları burjn tıkanıklığından uyuyamıyorum :( Hamilelikle ilgisi var mı alerjik bi durum mu anlamadım :/ benim gibi olan var mıı
30ekim19 Sdtsdmr hamilelik riniti diye bişi varmış canım bende 14+ 3 üm çok kötü nefes alamıyorum sprey felan kullanıyorlarmış
SnmTt Sdtsdmr bende de var aynı sorun burun şiştiği için oluyo sanırım. Şu burun üstüne yapıştırılan bantlarla biraz rahatladım ben ve nem makinesiyle
ipek_55 Sdtsdmr tuzlu su damlat burnuna bebeğin daha çok küçük hiç birşey vermezler faydasını görürsün günde 3 4 sefer bende 36. Haftadayım çok şey denedim en son tuzlu su fayda etti
Sdtsdmr 30ekim19 kadın doğum doktoruma mı danışayım yoksa kulak burun boğaz doktoruna mı gideyim bilemedm ya uyuyamıyorum onun yüzünden :(
Mickeylover Bende de oldu kime sorduysam onlarda da olmuş nasorinse diye bir spray verdi doktorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi bana iyi geldi tavsiye ederim.