Katrecgn canım aynı senin gibi oldu bende 14+3 teydim yani geçen hafta birden kan geldi. Bende hastaneye yattım bir gün bir defa iğne yaptılar iki defada serum çok çok korktum o gün şimdi bir hafta geçti dinleniyorum uzanıyorum hep sabah akşam Progestan kullanıyorum sende sürekli uzan bol su iç çok dua edelim birbirimize insaAllah🥰Allah miniklerimizi korusun