Ftm4235 Merhabalar gebeliğimin 15. Haftasindayim özellikle akşamları aşırı şişlik ve gaz sıkıntısı yaşıyorum daha önceki haftalarımda da vardı fakat şimdi daha da arttı bu durumu yaşayan var mi normal mi sizce
Yenianneadayi2208 Btyas34 Normal canım aynı şeyş bende yaşıyordum 1-2 haftadır iyiyim.Üşütmemeye çalış ayaklarını sıcak tut.Ama şişkinlik illa oluyor 🤦🏼♀️ Bnm karnım gerim gerim geriliyordu