Ballimon Haftadayım doktor bebek kanala girmiş dedi normalde daha geç giriyormuş ama bu erken doğuma sebep olmaz herhangi bir zararı yok dedi. Yine de aklıma takıldı aynı durum başına gelen var mı?
DilekH Ballimon tatlım benim bebeğim 29. Hafta da girmişti.. doktorum hiç erken falan demedi. Şuanda 38. Haftamdayım hala doğurmadım 😂
Nefise87 Ballimon bu haftalarda girmesi normal diye biliyorum ama tekrar doktorunuza sorun isterseniz 😊