27+3..
Ev isi yaparken halsiz oluyorum bu son 3-4 haftadir böyle önceden cok aktiv dim bastan beri cok iyi gidiyordu ne migde ne bas hic problem yoktu cok sükür ama simdi bisi yapamaz hale geldim yaptigim an gözüm karariyor sanki düscek gibi acaba bilen varmi nasil iyi olurum yine ??