Esrelf Duru34 öncesinde belinizde sıkıntı yoksa, kasılma karın ağrısı yoksa normal. Ev işleri yapınca artıyor. Göbeğiniz büyüdüğü için vücudun ağırlık merkezi değişiyor buda ağrı yapıyor.
ozgeilhan Ben de eksik kalmayım yazayım bari benim de 5 ay doldu bende de bel değil hatta sırtım ağrıyor bi noktada 🙈😂 ama tabii ev işi falan yapıp eğilip kalkınca yorulunca oluyor dinlenmek lazım 😎🕺🏼
Duru34 Ben cok yoruyorum sanırım öğretmenim hem çalışıyorum merdiven in çık çok yapıyorum o yüzden sanırım kızlar bende korkmuştum bi kanama düşük tehlikesi olmuştu2ay önce bel ağrısından sonra o yüzden tedirginim
Sevgiii Bende 5 aylığım bel ağrısı zannediyodum ama değilmiş 2 bobregimde de taş varmış sanclandm acilde öğrendim meger bel ağrısı deglms 2 taraflı olduğu için belime vuruyormuş 😔😔
Suheda Duru34 benim var canm 5.ayimiz bitti fakat 4. Ve 5.ayda iş yapınca ayakta çok kalınca uzun süre aynı pozisyonda oturunca belim ağrıyor uzanıp dinlenince geçiyor
HlyaSinanAk Duru34 evet bende oluyo ama bir seneyi gecti bel fitigim var ondanda kaynaklaniyo diye dusunuyorum😐bide ust bacak aralarimda agrim oluyo haftanin 4 gunu diyebilirim