Kızlar ben devlet hastanesıne randevh aldım randevu gunumde 12+4 oluyorum ve sanırım ıkılı test hemen gıttıgınde yapılmıyor tekrar sıra almam gerekıyomus ıkılı testte 14. Haftaya kdr acaba gec mı kaldm ıkılı ıcın. Bırde kan uyusmazlıgı ıcın sadece gıdınxe kan alıyolarmıs kacncı haftada yapıldıgı soylenmedı ozele gıdıyorum doktorum devlette yaptır dedı kafam cok karıstı vallahı🤣