Nursahergun Adige09 bende öyleyim bu gece daha çok oldu 2 3 4 derken daima bası tuvalet uyandım ağrı oluyor geçiyor sol yatmam rağmen dalamadim uyku çabuk acıkan briyim ondan da oluyor bebiş erken Uyandı bizim 36 1 deym vakti 3 hafta var hayırlısı rabbim den bize kolaylık versin meryem süresi kolay doğum duası açtım iyi gelir dye .yalancı sanci bu dye düşündüm bende ..nst kontrol de var
Adige09 Nursahergun bendeeee de oldu bu gece kudurdu sanki ben artik sadece kasılma hissediyorum bebek hareketi çok nadir demir gibi bir karınla yatıp kalkiyorum gecmiyor aslinda bebek kipirdadikça da cişim geliyor zor atiyorum kendimi wc ye.Nst de benim sandım cikti gecen hafta :) korkma boyle vaktinde doğuran çok
Ayliz Adige09 çatal genişlemesi yada bebeğin baskısı canım. Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
_eda8 Arasinannesi1 agrin olur canim , herkezde farkli oluyor tabi adet sancisi gibi derler kasikdan ve belden vurur , benimki belden vurdu sadece. Kasigimdan hic cekmedim ama merak etmeyin anlarsiniz o gün geldinde cok farkli yalanci sanciyla
Baloglum93 Yalancı sanciydi bayadir yaşıyorum adet sancısı gibi yattigin yerden kalkınca geçiyor çok da bı rahatlizlik vermiyo sadece kasılma hissediyorum
Adige09 Ben 36+2 yim sulu akıntı geliyor acâba suyum mu geliyor kizlar ??? Boyle islak bisey oluyor külodum beyaz da afedersiniz akıntı var