minnakfasulyecim Kuzulaar doktorumuz büyük ihtimal kız dedi ve eşimle Lina ismine karar verdik. Ama yanına veya önüne bi kısa isim daha istiyoruz Lina'ya yakışıcak isim önerilerinizi alabilir miyim? 😊Şimdiden çoook teşekkür ederim❤️
Karadenizf minnakfasulyecim kaç haftalıksınız? Bana da yorumda bulundu da kesinleşmeden düşünmek istemiyorum isim 😊😊 ama öykü lina geldi aklıma. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌼
minnakfasulyecim Karadenizf Allah razı olsun kuzumm sende sağlıkla al kucağına inşallah. Şuan 16+2 günlüğüz 2 hafta önce gitmiştim büyük ihtimal kız dedi 😊 Cumartesi günü tekrar gidicem nasip olursa 🙏
Karadenizf minnakfasulyecim hayırlısı olsın inşallah. Benim daha çok erken 12 haftalıkken ikili test için gittiğimde kendisi söyledi sormamıştım erken diye. Bu hafta tekrar çağırdı gel tekrar bakalım ama bişey değişmedi ki 13 haftalığız henüz 😁 bizim doktorumuz aceleci sanırım bana erken geliyor yine de gidicem bir bildiği vardır 🤷♀️😊