Ben erkek annesiyim doğumum nisanda canım Allah izin verirse😌 Bugün tam 30 haftalık olduk herkes erkek bebek geç doğar diyor bana sinir oluyorum🙄Kız annelerine de boşu boşuna Ümit veya korku veriliyor bence benim ablamın kızı oldu gün aşırı oldu artık ve sezaryanla aldılar çevremde de hiç görmedim bence tamamen bünyeyle, bebekle alakalı bi durum bu erken doğma meselesi😍 Hastane konusunda da Anadolu yakasında oturuyorum