5 haftalık hamileydim.2 ocakta düşük kanamam başladı 6 sında bitti. Evde kendiliğinden düştü. Beta HCG 23 ocakta tam sıfırlanmıştı. Yani 0.1 olmuştu. 30 Ocak da kahverengi lekelenmelerim oldu 3 gün çok az şekilde sonra bitti. Bugün kan testi yaptırdım betaHCG 926 çıkmış yani yeniden hamileyim. Başına böyle bir şey gelen var mı?