33+6 alışveriş bitti sayılır ufak tefek eksikler var sadece daha yeni bugün kıyafetlerini yıkadım onlar ütülenip yerleşicek hastane çantamız hazırlanacak bakalım başladık yavaş yavaş halledicez inşallah 2 gün öncede kontrolde doktorumuz herşeyin normal olduğunu söyledi 2200 kilosu 42-43 cm boyuymuş minik kızımın herkese hayırlı doğumlar 🤗❤️