sumosgoksu adetim bitti 2 güne bi denedik 4 5 defa, ilk denemeydi ve hamile kalmışım şuan 7. Ayım. Bence herkesin yumurtlama dönemi farklı tutmaz diye bişe yok. Ben adet bitimi yumurtluyordum çünkü ağrım ve akıntım oluyordu. Zaten hamile kalışımda doğru olduğunu gösteriyor