Selamun aleykum.
Nasıl anlaticam nerden baslicam inanin bilmiyorum. Cok da uzatmak istemiyorum. 11. Gunumuz bugun dogum gercekleseli. Ne buyuk nimetmis evlat. Candan ote canmis. Allaha hamdolsun. 22 ocak da muayene diye gittim hastaneye fakat doktorum gondermedi. Nst de sancim cikti. 3 cm acikligim da vardi. Seni asagi da muayene edicem ben dedi ve beni hazirladilar. Giydirdiler. Heyecan korku endise bir suru duyguyu yasadim ben orda. Ne yapacaklarini bilmiyordum. Korkuyordum cok korkuyordum. Bi taraftan da evladima kavusmama cok az kaldi diye icim icime sigmiyordu. Lavman yaptilar. Sonra tekrar nst ye bagladilar beni. Sancilarim yavas yavas artmaya baslamisti. 2 saat boyunca cektim sanciyi. Yarim saatte bir kontrole geldiler alttan muayene ediyorlardi. Bebegimin basi kanala girmemisti. Artik ben sancilara dayanamicak duruma gelmistim. Tekrar muayene etti beni doktorum. Her seferinde su da geliyordu. Bebegin basi elime gelmiyor dedi. Basi da buyuk dedi. Bebegin de buyuk dedi. Ve beni acil sezeryana aldilar. Yavrumu cikarttiklarinda gordum. Alttan uyusturmuslardi. Basindan beri normal olsun istedik ama olmadi. Sag saglim kavustum ya muhim olanda bu diyorum. Ilk dogumum. Ilk evladim.. Ilk heyecanim. Evlad dedigim gibi en buyuk nimet bize verilen. Elhamdulillah. Sonsuzz hamd... Cenabi Haktan bize Emanet onlar. Suan yanimda. Uyuyor. Karnimda farkliydi. Yanimda daha farkli anlatilacak gibi degil. Yasamadan bilinmiyormus. Soylerlerdi de inanmazdim. Bol bool uyuyuverin dogum gerceklesmeden evvel. Geceleri uykular iptal cunku😊 Olsun. Saglikla buyusunlerde uyuruz elbet..
Rabbim sizllerinde emanetlerinizi hayirli saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin hanimlar. Kolayliklar nasip etsin. Benim ilk dogumumdu bilmiyordum. Bilmemenin korkusu vardi. Ama Rabbim kolayligini gercekten veriyor. Buna inanin. Allaha siginin. Ben sanlarim basladigi esnada Abese suresinin 20. Ayetini sık sık tekrar ettim. Ve dua. Asla dua etmeyi ihmal etmeyin. Duaniz olmasa ne ehemmiyetiniz vardi diyor ya ayette de. Bol bol dua insallah. Mevla yardimciniz olsun. Allaha emanet olun.🌿💕