Arkadaşlar medipol Bağcılar’a duygu ışıl hanıma gidiyorum ama doktorumu değiştirmek istiyorum sanki 🙄 şuan ona giden veya onda Doğum yapan memnun kalan varmı acaba randevumuzdan en az 1 buçuk saat sonra giriyoruz her seferinde çok bekliyoruz tavsiye ettiğiniz başka bir doktor var mı acaba orda