ayminaninannesi benim de adetten 1 hafta felan önce aynen böyle olmuştu test yaptım negatif çıktı, adeti bekledim adet günüm 5 gün geçince test yaptım pozitifti elhamdulillah, benim gebelik belirtim sık idrara çıkma oldu ama herkeste öyle midir bilmem 🤷🏻♀️ Adetini bekle bi adet olmaz birkaç gün tekrar test yap inşaallah