Gul-21 ben halsizliği çok yaşamıştım ilk zamanlarda normal demişti doktorumda sürekli uyku hali olur vs demişti. 21. Haftaya kadar halsizliğim devam etmişti ama sonra doğuma kadar olmamıştı hatta son haftalar kendimi daha hareketli daha enerjik buluyordum