Hanımlar 36+2 gunluk hamıleyım bugun cok bulantım oldu ve kustum ardından burnum kanadı doktorumla konustum bı sıkıntı olmaz son haftada normal bu durum dedı tansıyonum da 12/7 cıktı bu durumu yasadınız mı dogum yaklastıgı ıcın mı acaba kustum bebek de bı sıkıntı yoktur dımı