TugbaaaBuglem 6haftalık hamileyim ve hemen hemen her gün 2tane soda içiyorum Beni sadece soda rahatlatıyor bi Zararı var mıdır doktorA sormayı unuttum
Esrelf TugbaaaBuglem sade soda öneriliyor. Ancak ilerde magnezyum kullanmaya başlarsanız. ( bir magnezyum saşe de 365 mg magnezyum var. Gebenin günlük ihtiyacı ise 400 mg) günde iki defa içmeyin. Ben içmiştim. Kanımda Üst sınır 2.7. idi benim 3.84 çıktı. Aşırı yükselebiliyor yani.
TubaMustafaDurmaz TugbaaaBuglem bende aynı durumdaydım soda içme yalnız onun zararı olur maden suyu içmeni öneririm oda sadece beypazarı olan diğerleri gene aynı şekilde iyi değil
TugbaaaBuglem Esrelf şuan sadece folik asit kullanıyorum yeni olduğu için midem çok şişiyor yemeği az fazla kaçırdığım zaman soda bir nebzede olsa hem mide bulantımı hemde gaz sıkıntımı geçiriyor
TugbaaaBuglem [bilinmeyen] inşaAllah öyledir evet sade içiyorum İnan’ın ne az fazla kaçırsam yemeği midem davul gibi şişiyor
Esrelf TugbaaaBuglem yok yok anladım kullanmadığınızı. Zaten ileri ki haftalarda yazıyorlar magnezyumu. Ben o zaman dikkat edin dedim. Şimdilik gönül rahatlıyla için😊👍
TugbaaaBuglem AdaninAnnesi 🤔ben iki tane içiyorum bi sabah kahvaltıdan sonra bide akşam yemekten sonra midem pert oluyor
Retina Bende her gün bir tane sade soda içerim içeriğine bakıyorum mineral bakımından zengin olanları tercih ediyorum.magnezyum ve calsiyum kullanmıyorum.28 haftalığım ve hiç kasılmam olmadı.