TugbaLafci ikiside çok önemli bence ve benimde en büyük korkularımdan biri ebe ve hemşireler.
Densiz bi hemşireye denk gelmişsiniz keşke o an ağzının payını verseydiniz görevi gereği her türlü sizi rahatlatması gerekirdi.
Doğum yaklaşınca doktorumla konuşup ekibiyle tanışmak istiyorum ona görede gardımı alacağım ki benim eşim doğumda yanımda olmayacak( beni öyle görünce bayılma ihtimali yüzde yüz bünyesi gereği) o yüzden ekiple önden görüşüp durumu anlatmak istiyorum.