MervezkanYamal Doktorum günde 2 buçuk litre su içmen lazım bebeğin suyu azalmış dedi böyle olupta düzelen varmı ?
Afdemir MervezkanYamal beninde malesef oyle 16. Haftadan beri. Bol bol su ic havuc suyu ic deveci armudu ye canm insaAllah artar dua edelim. Kac haftaliksin?
NurCC MervezkanYamal Canım geçen dün ellerim titremeye başladı.. Gözlerim kararıyordu.. Eşim hastaneye götürdü.. Tansiyonum 8/5 di.. Susuz kalmışım.. Serum falan takıldı doktorum test falan yaptı.. Doğuma kadar serum takılması lazımmış yarın gidecem başlanacak.. Susuzluk önemli bir sorun . Çünkü bebeğin susuzluktan kalbinin ritmi değişiyormuş ve tansiyonunu etkiliyormuş..
Halekoseoglu MervezkanYamal bende 21.haftaya giriyorum 3 haftadır aynı sıkıntıyı çekiyoruz. Bebeğim çok şükür sağlıklı ama suyu sınırda doktorum beni endişelendiriyor bu durum dedi. Sıvı tüketimini arttırmaktan başka çaremiz yok ne yazık ki. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
Afdemir MervezkanYamal o korku cok zor bende 22. Haftalik oldum pazartesi surekli islaklik hissdnce ped koydm suyum geliyorms anladm. Hastanede yattm suan wc harici kalkmam yasak nerdeyse suyum bitmek uzere o kdrki az kaldi. Dua edelim brbrmze 😓 28 haftayi gorseydim yaşardı o zmn diyorum 😓😓
Babydr Kızlar bende 7 . Haftaya girerken doktor dedi suyun az 7. Haftada suyun az olması olabilirmi ya daha çok küçük ne suyu dedim
MervezkanYamal Ayy allah korusun yaa korkuyorum bende artık günde iki buçuk litree yakın içiyorum 9 nisanda 4 boyutlu taramam var bakalım hayırlısı ne dicek doktorumuz. Sizede çok çok geçmiş olsun kızlar 🙏
MerveTarhanKzlrmak Mucizem_ havucun kendini yesek de yeterlimi bende 29+3 deyim bu haftaki kontrolümde suyumun azaldığını söledi doktorum rapor verdi bi hafta bol su tüket dedi başka birşey demedi çoğalırmı yoksa böylemi devam edecek erken doğummu olcak 😢😢😭
Mucizem_ MerveTarhanKzlrmak Bana havuc suyu dediler ve internettede yaziyor cnm, havuc kendiside iyidir herhalde. Tekrar cok gecmis olsun 😘