mrs_aslannnn Kızlar yenidoğan bebek için alışveriş listesi oluşturdunuz mu?Ne kadar alcaksınız ne alcaksınız.Hemen büyüyor diyorlar kararsız kaldım listenizi paylasırsanız bizede fikir olsun
Dibeee mrs_aslannnn canım hemen büyüyorlar ama ilk kızımdan biliyorum en az 10 takım tulum zıbın seklinde 0 3 ay olması gerek cunku yeni dogdugu da afedersin beline kadar kaka yapıyor battaniye lere kadar kusuyor VS her ihtimale karsı 10 tane al degisimlik giymeye biz yıkamaya yetistiremiyorduk bir ton esya olmasına ragmen 3 6 ay al 2.3 tane zaten büyüdük e bedenine göre cıkar alırsın
Dibeee mrs_aslannnn ben 2. Oglum olcak nasipse 6 takım aldım evde gitmelik simdi e bebekte 6. Subatta indirim olcka ozaman da alacağım 2 3 takım
utnuspirinc Kizlar bende giyim degil de size baska birsey sorucam gogus kalkani alicam bir de gogus kremi bir de gogus popmpasi bunlar icin acele etmesem mi bilemiyorum yoksa hemen alip kenari atmalimiyim