mrs_aslannnn 25 Mayıs benimde tahmini doğum tarihi 0-3 çok almadım çoğunu 3-6 ay aldım kırkı çıkana kadar üşür diyorlar ince penye tarzı uzun kollu aldım alt üst takım.gerisi hep kısa kollu zıbınlar insan bir ikilemde kalıyor 😁bide ebebekte penye kundak var çok güzel fermuarlı ondan alın şampuan ve diğerlerini mustela almayı düşünüyorum bezde sleepy öneriyorlar ama bizimkiler yaz bebeği olucak uzun kollu çok giymezler