Busra45 Hanımlar sizde de adet sancısı gibi karın ağrınız oluyor mu? 2gündür bu ağrıyı yaşıyorum 6 hafta 4 günlük bebeğim bu arada
Sinem67 Busra45 benimde o haftalarda cok olurdu sonra geciyor merak etmeyin. Corap giymeye üşütmemeye dikkat edin
Kbrarcan Bende de olmuştu. Doktor hemotom var demisti hematom kan toplanmasi demek rahimde. Sonra gecti. Dinlenin gecer inşallah