Kızlar bende suwen internet sitesinden aldım %70 indirim vardı 3 gecelik 160 TL, 1ini ev için renkli sade , 2 sini hastane için beyaz sade ve şık birşey aldım , sabahlık almadım ihtiyacım olur mu bilemedim, alt üst takım da al mutlaka diyorlar Mayıs sonu nasipse doğum yaza gelcegi için düşünmedim ama alsam mı 🤔