Fatmanur3232 canim ben ilk hamileigimde serklaj oldum 19 haftalikken. 20 haftalikken kaybettim. Ama dikislerimde acilma olmadi ameliyatta enfeksiyon oldugu icin hamileligim sonlandirildi. 2 ay sonra laparaskobik serklaj oldum bi ay sonra hamile kaldim suan 32+2 haftalik hamileyim bi sıkintım yok cok sukur. Surekli uzaniyorum ev de kendimi yormadan işimi yapiyorum. Hafta sonlari kendi aracimizla eşimle disari cikip hava aliyoruz o kadar. Yorma kendini insallah saglikla alirsin bebegini kucagina. Serklajli olupta kucagina alan cok kişi var hayirlisiyla 😊